[OT] [mech-auta] Jak na zkousku vymezit vuli

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červen 23 10:35:30 CEST 2008

V takhle tenkých tloušťkách se dá dobře udělat nikl, ale netuším jak
se bude chovat dál. Možná by šla klasická dvojvrstva Ni Cr, ale nevím,
jestli galvanovna zaručí požadovanou tloušťku 50 mikronů. O vlastní
pokovení bych se ani nepokoušel, v galvanovně za to zaplatíte tak
dvacku.

Ales Prochaska