OT Jaderna energetika v malem (bylo "ekologie" a pod)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červen 23 01:13:58 CEST 2008

 23.6.2008, 1:09:59

Proc by se meli drit a palit si packy o rozhavenej reaktor.
Vedle v bazenu to maji uz nachystano. Jen se to krom "spinave bomby" k
nicemu nehodi a ta je zase celkem neskodna.
S vysoce obohacenym palivem z minireakroru by asi byla vetsi zabava.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz