OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Červen 22 02:09:35 CEST 2008

 22.6.2008, 2:01:35
Jak neda ? Kdo neda ? S timhle na libertaliany nechodte. Stat je fuj a
jakykoliv zakaz je 3 x fuj!
Kazdy kdo chce a ma na to penize muze mit na svem balkone co se mu
zlibi, Treba pul metraku vysoce obohaceneho uranu.
A kdyz to nahodou bouchne, mohou poskozeni dotycneho libertaliana
zazalovat u soudu. Prirozene jen v pripade ze dotycny neni tou dobou
na onom svete nebo treba v JAR.
Jak tenhle problem resi Fridman s Hayekem ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz