PC klavesnice/seriak - VT100

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Červen 22 01:44:57 CEST 2008

Jan Waclawek napsal(a):

>Co Ti presne brani v tom zapalit si cigaretku, uvarit hrncek kafe, vylozit nohy na stol a napisat si to?

Ze by to byla lenost ? Ty prvni 3 body by sly, ale ten posledni se mi
uplne nelibi ;). No, dostal jsem odpoved, jakou uz jsem sam mockrat
udelil, to beru.

>Samotneho PS2 softu je hafo aj s "prekladom" na znaky; staci k tomu prilepit seriak a vygenerovat tych zopar escapesekvencii (na uvod by sipky mohli viacmenej stacit).
>
>wek
>
>PS vyguglil som Ti http://kbdbabel.cvs.sourceforge.net/*checkout*/kbdbabel/kbdbabel/kbdbabel-ps2-dec/kbdbabel_ps2_dec_8051.asm

Vypada to, ze by to mohlo byt prima, dekuji. Ted jdu nastudovat, jestli
je klavesnice LK201/LK401 (o ktere slysim prvne) to co si predstavuji a
muzu zas bejt desne chytrej, za coz mne spousta lidi vylozene miluje, ze
jo ;) ?

--
Jiri Bezstarosti