OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Sobota Červen 21 19:31:19 CEST 2008

Jinak menší poznámka.

Dokážete si představit jak by asi fungovalo několik desítek(stovek?)
takto malých elektráren volně nabízených k prodeji a v normální
zástavbě?
 Dnes máte nad elektrárnami bezletové zóny, reaktory jsou silně
hlídané bezpečnostními agenturami, nad Dukovany chrání nepřetržitě
vzdušný prostor dvojce L-39ZA(nevím jestli to dnes není již Gripen).
Írán a KLDR jsou denně sledovány jak to vypadá s jejich reaktory a
jaderným programem.

Myslím že je politicky neprůchodné aby si soukromé subjekty mohli
volně kupovat na hypotéku JE. Tak to prostě není a nebude. Je nutné
hledat společenská a bezpečnostní omezení teorií Bastiata i Hayka.
Nehledě na případný(téměř jistý) nesouhlas obyvatel vašeho města....

Zdeněk