OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Červen 21 17:53:28 CEST 2008

1. K čemu toho bílého koně?

2. Třeba by pak Liptákovští jezdili více vlakem, či na kole po lesní cestě.

3. Někdo z Liptákova by si mohl všimnout, že jeho pole by mohlo vydělávat
mnohem více, kdyby přez něj vedla třetí silnice.

4. Někdo jiný odtamtud by si mohl všimnout, že je levnější si postavit
pekárnu a mlýn, než obilí kamsi draho vozit a potom zas draho dovážet
pečivo.

Možností je ještě více, ale jsem línej psát.

PH

From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>

Moc pekny priklad, bohuzel opsany z UCEBNICE UTOPICKEHO KAPITALISMU.
Soukromnik se skutecne zamysli, jak to zaridit aby lide platili co
nejvic, zda radi nebo neradi je mu jedno.
V realu by to vypadalo treba tak, ze kdyz do Horniho Liptakova vedou dve
silnice, jedna z jihu a druha ze severu, jizni koupi sam a severni
prostrednictvim nastrceneho bileho kone. Pak na severni zahaji opravy
takze ta bude neprujezdna nekolik let, a na jizni napari takove mito
ze se Liptakovsti pos***u.