Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Červen 21 01:07:17 CEST 2008

Jeste doplnim, ze signal /WR nesmi byt pochopitelne kratsi, nez je delka
signalu z CPLD do /WE pameti, cimz se zajistuje, ze CPLD bud do SRAM
kterou ridi nezapisuje, pokud je /WR aktivni (mohl by se zmenit obsah
zachytneho registru v nepravy cas a zapise se to tedy do SRAM az v
dalsim cyklu) a nebo kdyz se /WR zaktivni az behem zapisu rizenem CPLD
do k nemu rizene SRAM, zapis hranou do zachytneho registru nastane az po
zapisu do pameti. Stejne jako SRAM, ma i tenhle radic sva casovani,
ktera se nesmi prekrocit.

--
Jiri Bezstarosti