O riadenej destrukcii cipov

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Červen 20 22:33:55 CEST 2008

 20.6.2008, 22:27:52

Proc by vas mel zakaznik rozumne presvedcovat ?
Povinosti prodejce je zakaznika informovat o vlastnostech vyrobku
ktery prodava. Pokud nejakou skutecnost zamlci, je to duvod k
odstoupeni od smlouvy.
Zadnou barevnou tiskarnu jsem v posledni dobe nekupoval, tak to nemoho
tvrdit s jistotou, ale IMHO nikde v navodu neni zminka o tom, ze kazdy
vytisk je "digitalne podepsan", tedy povinnost informovat neni ze
strany vyrobcu/prodejcu plnena.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz