Doporucte vterinove lepidlo?

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pátek Červen 20 21:51:01 CEST 2008

Loctite super atak control,
uz ho tu mam skoro rok a zatim lepi perfektne a pokud zaschlo, tak jen
nepatrne ve spicce aplikatoru a dalo se to bez problemu zpruchodnit. Zkuste
se mrknou na stranky http://www.super-attak.cz/ a je tam jednoduche
rozdeleni podle ucelu, technicke i bezpecnostni listy ke vsem lepidlum.
Myslim, ze se da vybrat.
Vladimir

Ty vterinaky jsou dost ruzne. Loctite Super Attak Liquid používám na
lepení gumy na eloxovaný hliník (trha se mimo spoj), zatimco Loctite
Super Bond (ktere ma papirove uplne stejne technicke parametry) tu
gumu neprilepi poradne. Nevim proc, kyanoakrylatum nerozumim, to mam
jen vypozorovane.

Ales Prochaska