Doporucte vterinove lepidlo?

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Červen 20 16:42:42 CEST 2008

Loctite super atak precision,
lepi super (napr. praskle umelohmotne kolo na hrideli motoru laserovky) ,
nezasycha. Ma perfektni uzaver a mam ho asi rok.
Dalsi lepeni krome beznych veci napr. pouzdro AKU ke kamere (odtrzene a
praskle diagonalne). Zatim vse drzi perfektne.
Lepidla za 2 Kc mi nelepila tak pevne a v tube zasychaji ( konkretne AIT).
Na bezne slepeni ale staci taky.
Jindra Polivka

Muzete mi doporucit vterinove lepidlo, presneji nejake baleni vterinoveho
lepidla u ktereho lze lepidlo presne davkovat, lepidlo "nezasycha" v
davkovaci pipete a podobne.
Vterinove lepidlo je kyanoakrylat a celkem an tom asi neni moc co vymyslet,
ale tak nejak me jiz nebavi vyhazovat 3g z 5g baleni jen protoze je nedokazu
vydolovat ci se cely oblemcat lepidlem, protoze nejdrive nic netece a pak
vytece pul lahvicky.

Dekuji
K.N.