Vyvojova deska pro ARM
Jiri Bezstarosti
jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 20 14:14:28 CEST 2008
Vzdyt tady debatujeme o vsem moznem, takze na jednu starnu tady
rozebirame to nejlacinejsi technicke reseni a na druhe strane se bavime
o supernabouchanych kouscich. Osobne nevidim naprosto zadny problem si
hrat s obojim, oboje najde sve uplatneni. To, ze lacina grafika bude
pouzitelna jak s nejlacinejsim osmibitem, tak s nejnabouchanejsim
32bitem, je v tom problem, kdyz bude pro konkretni ulohu stacit ? Server
na PC muze byt take supernabouchana masina a grafika u nej muze byt
proti hernim kouskum uplne siditko a ucel to plni.
To, ze se zde zminuji o ARM na hornim konci, prece jeste neznamena, ze
nemohu pouzivat i ty na opacnem konci. Zadny cil jsem si nestanovil,
popisoval jsem grafiku, kterou jsem kdysi stvoril a co by s tim slo
udelat. Ze se tady pak bavime o pricipech, co by slo a jak, jak by to
bylo slozite a proveditelne, vzdyt to je cele spise akademicka debata.
No a ze se tohle vlakno rezestoupilo do nekolika vzajemne se
prolinajicich veci (od nejnizsich po nejvyssi), to je tady snad normalni.
Dnes rano mi kluk ukazoval video na PDA s 200MHz S3C2410, 1GB SD kartou
a OS Win. Nebyl to zadny zazrak, sirokouhle video, kde obraz zabiral
plnou sirku 320bodu a odhadem pulku vysky z rozliseni 240bodu, jelo tak
5 snimku/sec. Pak mi ukazoval druhe video, v podobnem rozliseni a bylo
to i koukatelne. Ta videa mela ruznou kompresi. Celkove ale opravdu
zadny zazrak. Proti tomu, co jsem pozoroval na S3C2440/400MHz s Linuxem,
to byl fakt sileny rozdil. Pro realne posouzeni by to chtelo udelat
korektni testy, stejne rozliseni, posoudit na obou OS, stejnou kompresi
videa atd., ale s tim si ted hrat neminim.
--
Jiri Bezstarosti
Jan Waclawek napsal(a):
>Tak ja uz tomu nerozumiem, o co vam ide. Treba si stanovit nejaku konkretnu ulohu a tu riesit, a nie machrovat s mpegom a megahertzami a linuxom.
>
>
Další informace o konferenci Hw-list