ATMEGA164P a BODLEVEL

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Červen 20 13:58:08 CEST 2008

EEprom je jeste docela v pohode, dokonce mam dojem,
ze u nekterych kusu to bylo i v errrata, ze prvni bajt se obcas
smaze, doporuceni nepouzivat. Jinak jsem mel serii atmega,
ktery kdyz nemeli bodlevel nastaveny, a nebyla zamknuta proti
prepisu, tak se sem tam obcas smazala nejaka stranka programove
pameti doopravdy super funkce :-)

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "huda" <hudaklan@volny.cz>
To: "hw-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 20, 2008 6:56 AM
Subject: ATMEGA164P a BODLEVEL

Dobry den,
mam problem s nastavenim BODLEVEL.
Pokud jej necham zakazany,  stane se mi obcas,
ze se prepise jeden bajt v eepromce.
Tak jsem zkusil zmenit zakaz BODLEVELu
na nejakou hodnotu a uP prestal pracovat.
Pritom tech desek uz bylo udelano aspon
20 kusu a tento problem se nikde nevyskytl.
Napajeci napeti je 5V a neni nejak moc zvlnene.
Reset je pripojen pres rezistor na plus.
Krystal je 18 MHz a nastaveni fuses pro krystal je
  (CKSEL=0111,SUT=11)      Ext. full-swing crystal, start-up time: 16 CK +
65 ms
Hodnotu BODLEVELu mohu nastavovat na jakoukiv
a pokud nedam disabled, tak procesor nebezi.

Diky za kazdou radu.

HUDA