Doporucte vterinove lepidlo?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Červen 20 13:26:32 CEST 2008

mam neco od loctitte a ma super zavirani, takovou vrtuly s jehlou a
zatim nezaschlo ...
balemi v makru po 3ks, cena normalni.
doporucuju.
tomik.
P.S. ale samozrejme nikomu nepujcovat :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of k.novo
Sent: Friday, June 20, 2008 1:18 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Doporucte vterinove lepidlo?

Muzete mi doporucit vterinove lepidlo, presneji nejake baleni
vterinoveho lepidla u ktereho lze lepidlo presne davkovat, lepidlo
"nezasycha" v davkovaci pipete a podobne.
Vterinove lepidlo je kyanoakrylat a celkem an tom asi neni moc co
vymyslet, ale tak nejak me jiz nebavi vyhazovat 3g z 5g baleni jen
protoze je nedokazu vydolovat ci se cely oblemcat lepidlem, protoze
nejdrive nic netece a pak vytece pul lahvicky.

Dekuji
K.N.