[OT] Re: O riadenej destrukcii cipov

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Červen 20 10:58:46 CEST 2008

Ze nebudou strilet masinkvery je zajimava predstava, ale letadla prece uz
davno "len vozi ludi a tovar", koneckoncu zbrane jsou take zbozi...

A ted to hutne OT a zadelavka na flame:

Bohuzel lidstvo, tak jak se na tehle kouli vyviji, ke svemu preziti valky
potrebuje - nikdy v historii se neposunoval technicky vyvoj tak rychle,
nerostla ekonomika a neresil se hladomor tak uspesne, jako prave v obdobi
velkych valek. Ano, dojde k jiste "redukci" obyvatelstva, ale bez ni by
civilizace zanikla cela. Kdyz strom vyrazi hodne novych vetvi, tak sadar
take musi udelat prorez, jinak strom prestane rodit a zdegeneruje, to je
bohuzel zakon prirody.

Otazkou je, kdy nas to ceka (a o tom, ze nas to ceka, jsem presvedcen), muj
tip je horizont 5-10 let. Kde to zacne, je uz celkem ve hvezdach, lokalit a
moznosti je mnoho: Rusko, Cina, Indie, mozna i arabsky svet (i kdyz tam bych
cekal, ze si pockaji, jak to tady dopadne).

No nic, to bylo jen takove povzdechnuti mimo. Ale moje psychiatricka mi uz
rikala, ze se docela zlepsuju, tak ji radej ani nerikam, ze ve sklepe kopu
diru pro trezor na par plynovych masek a par SA58 s nejakyma vcelickama :)

Pavel Kutina