O riadenej destrukcii cipov

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pátek Červen 20 08:56:28 CEST 2008

> Prace je s tim jak na kostele. Kdyz zadas jen vyrobu silikonu a k
>
> A ja si vzdycky myslel, ze cipy se delaji z kremiku. A ze silikonu
> prsni implantaty.

a v Silicon Valley je to plne plasticke chirurgie :)

> Profik v tomhle oboru uz ma urcite nejakou tu zkusenost, takze pozna
> to, co my laici nevidime. Asi jako kdyz se babicka koukne dovnitr
> pocitace, take se v nem nevyzna.

Jsem v oboru, vim jak masky vypadaji. Ano jednoduche analogove cipy se daji
relativne dobre omrknout a udelat si nazor.
Nicmene fabrika ma nejaky cas na vyrobu "waferu", pocitam ze takovy hack
beztak neni otazkou dne, takze zpozdeni je znatelne a muze to byt signal, ze
se neco deje.

Jedine, ze by se dotycny Cinan vyprdnul na to co to ma delat, ale zameri se
treba na napajeni (to pozna jednoduse) a pribastli si hack primo nekam tam.
Nicmene porad mi prijde jako dost scifi spousteci mechanismus, jak jsem psal
pred tim.