Vyvojova deska pro ARM

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červen 20 08:04:00 CEST 2008

Tak ja uz tomu nerozumiem, o co vam ide. Treba si stanovit nejaku konkretnu ulohu a tu riesit, a nie machrovat s mpegom a megahertzami a linuxom.

Ak staci predzute riesenie x alebo y tak samozrejme staci, trebs ho zobrat a pouzivat a bodka.

Ak vam vadi, ze pecko alebo ARM ci cokolvek ine hotove s videoprocesorom je drahe, no tak to zoberte na vedomie, to je status quo, verte mi ze je to dobra cena, ba v dnesnych casoch co sa tych armov tyka, je dumpingova (ano, vyrobcovia na maloobjemovy predaj armov zamerne doplacaju v nadeji na urvatie si trhu).

Ak ide o spotrebu (a suvisiace veci), a ak to nie je hotove k dostaniu, nuz tak treba siahnut po custom videu a samozrejme treba rozmyslat. Stovka klopakov co treba na take okno so scrollom zerie urcite vyrazne menej nez stotisic klopakov v procesore presuvajucich data v tej pamati. Ale potom sa nesmie nadavat, ze je to drahe a pracne.

wek

-----Original Message-----

From:  Jiri Bezstarosti <jiri@bezstarosti.cz>
Subj:  Re: Vyvojova deska pro ARM
Date:  Fri 20. Jun 2008 1:56
Size:  1K
To:  HW-news <hw-list@list.hw.cz>

Myslim si, ze tu obrazovku ARMem 30x za sekundu v klidu celou prepisu a
to tady prece dost dobre staci, tak na co velike a drahe CPLD a nebo
dokonce FPGA, nebo ne ? Uznavam, je to trosku nevyvazene, od CPU chci
divy a od grafiky skoro nic, ale kdyz je to nejsnazsi a nejlacinejsi
reseni, proc to tak neudelat, at ten dravecek ARM pekne maka ;). Nakonec
ta grafika je z pohledu rozhranni jen kus pameti a ten CPU (MCU) je na
to staveny, aby s tou pameti delal co umi, takze kdyz budu chtit divy
jineho razu, vezmu ARMy dva, jeden jako graficky procesor nad tou
videopameti a druhy ho muze zasobovat prikazy a to pak uz klidne i po
SPI a nebo propojenim jejich sbernic pres kus sdilene pameti (staci kus
bufferu). Budu pak mit funkci jak maku, rychle to, vzhledem k tomu co to
je, bude az az a na jednoduche koncepci toho grafickeho konce se nic
nezmeni. Nakonec tak zcestna myslenka to asi neni, 2 ARMy, kde jeden je
grafickym procesorem, pouzivaji herni konzole od GamePark - zadna
novinka ;).

Jak ctes, nijak neplacu, ale premyslim trosku jinym smerem nez ty.

--
Jiri Bezstarosti