Vyvojova deska pro ARM
Jiri Bezstarosti
jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 20 01:55:33 CEST 2008
Myslim si, ze tu obrazovku ARMem 30x za sekundu v klidu celou prepisu a
to tady prece dost dobre staci, tak na co velike a drahe CPLD a nebo
dokonce FPGA, nebo ne ? Uznavam, je to trosku nevyvazene, od CPU chci
divy a od grafiky skoro nic, ale kdyz je to nejsnazsi a nejlacinejsi
reseni, proc to tak neudelat, at ten dravecek ARM pekne maka ;). Nakonec
ta grafika je z pohledu rozhranni jen kus pameti a ten CPU (MCU) je na
to staveny, aby s tou pameti delal co umi, takze kdyz budu chtit divy
jineho razu, vezmu ARMy dva, jeden jako graficky procesor nad tou
videopameti a druhy ho muze zasobovat prikazy a to pak uz klidne i po
SPI a nebo propojenim jejich sbernic pres kus sdilene pameti (staci kus
bufferu). Budu pak mit funkci jak maku, rychle to, vzhledem k tomu co to
je, bude az az a na jednoduche koncepci toho grafickeho konce se nic
nezmeni. Nakonec tak zcestna myslenka to asi neni, 2 ARMy, kde jeden je
grafickym procesorem, pouzivaji herni konzole od GamePark - zadna
novinka ;).
Jak ctes, nijak neplacu, ale premyslim trosku jinym smerem nez ty.
--
Jiri Bezstarosti
>A rovno je v tom schovany aj ten scroll. Chce to len trocha sa zamysliet a neplakat nad "univerzalnostou".
>
>wek
>
>
>_______________________________________________
>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>Hw-list@list.hw.cz
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
Další informace o konferenci Hw-list