Modelarska: USB - gameport redukce

Tony Malecký tony@malecky.cz
Čtvrtek Červen 19 22:32:15 CEST 2008

Začínal jsem podobně. Udělal jsem si převodník PPM/serial s picem a lítal
jsem s tím na simulátoru FMS. Potom k tomu i převodník serial/usb. Chodilo
to v pohodě, ale jen na FMS simulatoru. Lepsi simulatory s tim mely
problemy, a navic neslo s tim vic kanalu - klapky a podobne... Nakonec jsem
stejne skoncil u kupovanyho USB modulu ktery ma PPM vstup (jack 3,5mm signal
a zem). To se v systemu tvari jako game adapter a umi s tim vsechny mozny
simulatory..... Navic tohle jde spojit s vysilackou se kterou i litam, takze
si muzu zkouset ruzny mixy a vylepseni.... Jelikoz cena je kolem 800 tak asi
neni o cem premyslet...
Tony

----- Original Message -----
From: "Serych Jakub" <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 19, 2008 8:31 PM
Subject: Modelarska: USB - gameport redukce

Jeden znamy, letadylkovy modelar, ma jakousi jakobyvysilacku, ktera se
pomoci
gameportu pripoji ke kompu s modelarskym simulacnim programem a muze se tak
trenovat letani. Ted si ovsem koupil novy komp, ktery uz nema gameport. Na
netu jsem nasel nekolik prevodniku USB - gameport v cenach do 250Kc, ale
trochu se bojim kompatibility s ne uplne standardni veci, jako je tahle
pseudovysilacka.

Nema s tim nektery z pritomnych modelaru nejake zkusenosti a nevi, ktery
prevodnik by na to mohl byt dobry nebo alespon podle jakych parametru
vybirat?

Typ te "vysilacky" v tuto chvili nevim, ale muzu zjistit.

Diky za rady

Jakub Serych