OT: elektrony a doury

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Červen 19 21:20:05 CEST 2008

Hezký večer,

    no však to je také web o všem možném i nemožném :-)  Jen se mi líbí
vyrovnaný poměr u otázky "Přechod emitor - báze je za normálních
okolností polarizovaný" je to prakticky 50:50 :-)

    Můžu vědět, kde se vloudila chybička? :-)  Nějak mi ten testík
připadá značně obtížný, asi to bude chtít příště slevit.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz
	         sasa . svobodova . ul @       vodafonemail.cz

            ICQ:  260 344 186

Analogova pošta: na pozadani ;-)

Zdeněk lada napsal(a):
> Zdravím,
>
> No docela jsem se potrápil. U několika otázek záleží spíše na znalosti
> angličtiny a historie než na znalostech eletrotechniky.
> nakonec 9/10

Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - http://www.avg.cz
Verze: 8.0.125 / Virová báze: 270.4.1/1510 - Datum vydání: 19.6.2008 15:21