Vyvojova deska pro ARM

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Červen 19 16:15:31 CEST 2008

Jen takova myslenka, umi zapsat do pameti DMA i chyby UARTU? Chci vedet kde se v toku dat vyskytla chyba jako FE, OE a timeout...
Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Jiri Bezstarosti
  To: HW-news
  Sent: Thursday, June 19, 2008 4:02 PM
  Subject: Re: Vyvojova deska pro ARM

  RTOS pro ARM existuje take a take na ARM muze bezet uCLinux a nebo Linux
  (podle typu). Treba u AT91SAM7Sxxx jsou prima DMA kanaly, kde prikladem
  zapnete nabirani z ADC do pameti od do a ono to zarve, az je hotovo.
  Stejne tak dalsi periferie. Takze to dost uvolnuje ruce samotnemu
  procesoru od mnoha veci, ktere by musely jinak bezet jako by v jinem
  vlakne. S prerusenim u ARM problem neni, takze s multitaskingem jako
  takovym take ne.

  Pokud udelate co pisete, tedy pustite nejake prubehy na PWM, zacnete
  busit tam a zpet po UARTech a nabirat ADC a jeste muzem i neco pridat,
  nema ARM jadro v AT91SAM7Sxxx prakticky zadnou praci - tohle zvladnou
  DMA prenosy samy, takze se jen v prerusenich postara, aby stale bylo v
  pameti od kud kam a co ;).

  --
  Jiri Bezstarosti