Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 19 15:42:50 CEST 2008

Pochopitelne ze ano, pripoji se PC k seriaku. Ona je prave otazka,
jestli ma velkou cenu, aby melo neco pro takovy ucel jeste neco jineho,
nez seriak, kdyz konzoli snadno udelam z kazdeho PC.

Ovsem je fakt, ze ta grafika, ac je cernobila, mi umozni delat i
jednoduche graficke veci, treba i hry a to v docela slusnem rozliseni
640x400 bodu, i kdyz jen mono. Ale abych mohl napsat nejakou slusnejsi
hru i pro takovouhle grafiku, vypocetni vykon se mi dost hodi. Otazka
je, kdo ji bude hrat, koho by tohle jeste dnes mohlo bavit ? Snad jedine
toho, kdo to napise ;).

Dalsi moznosti takoveho systemku je treba si udelat pomalobezny
osciloskop a zobrazovat si grafy napeti (nebo teplot atp. nabranych ADC)
pri nejakem experimentu - ac mono, je to grafika a prubehy mi zobrazi
slusne. S timhle bych mel u neceho jako je textovy terminal problem a
nekolik PC, na rozdil od dnes velice placatych monitoru, muze nekde i
docela slusne zavazet/zrat.

--
Jiri Bezstarosti