Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 19 15:29:11 CEST 2008

To prece vubec nevadi, grafika a klavesnice se pripichne k seriove
konzoli za pomoci nejakeho MCU a muze to chodit. Jeste to ma tu vyhodu,
ze kdyz se konzole odpoji, nic nezere. Ale to jsme se vlastne dostali k
tomu, postavit neco jako VT100 terminal a to uz se zase dostavame k
tomu, ze nejpohodlnejsi je pouzit jako takovy terminal cele PC. No z
projektu uz toho moc nezbylo ;).

--
Jiri Bezstarosti