O riadenej destrukcii cipov

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červen 19 09:36:08 CEST 2008

2008/6/18 Petr Kubáč <petrkubac@802.cz>:

> No ono to asi americke generaly dost strasi - cinan nekde vytuka nejake
> heslo a technologicky naskok za miliardy bude ......

Hlavně se to heslo do čipu musí nějak dostat. Tj. musí si najít cestu
přes půl světa, přes firewally, routery atd. až ke koncovýmu zařízení.
To mi připadá dost sci-fi i když neřikám, že je to nemožný, jen to asi
neni tak jednoduchý.

> Podle me uz Vietnam ukazal ze bosy a chlapik s AK47 je nejnebezpecnejsi
> zbran a od te doby se to jenom potvrzuje.

Co to s tím má společnýho? Dělník v čínský továrně je vietnamského
původu, nemá boty a má přes rameno samopal? ;-)

P.K.