GPS a zimni-letni cas

Martin Persich persich@transcon.cz
Čtvrtek Červen 19 09:01:50 CEST 2008

Pokud znáte rok, tak den v týdnu snad není problém spočítat.
Martin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: <pyrin@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 19, 2008 7:49 AM
Subject: Re: GPS a zimni-letni cas

A jak prosím poznáte, že třeba ta poslední neděle je 29. a ne 30? Jde mi o
to, že nemám v RTC podporován den v týdnu a nebo jej nevyužívám, protože se
na něj nemohu spolehnout. Může to uživatel náhodně změnit. Od kdy nebo jak
stanovíte, že k příslušnému dni v měsíci odpovídá příslušný den v týdnu ?
pyrin