OT: Robotour - citatelsky dennik

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červen 18 23:36:27 CEST 2008

Mno, tak to ste sa stali obetou klasickeho nedorozumenia. Myslim, ze z Vasich prispevkov je/bolo nad slnko jasnejsie, ze ude o skolsku prehliadku, ekvivalent toho koncertu co som spominal. A myslim si ze by si to "prazaci" (ktori tu podla vsetkeho minimalne nacuvaju) mali s Vasim sefom vyjasnit; a ak su machri, tak aj pridat nejaku motivacnu cenu do plena.

wek

PS. Tak co, ta vyzva (http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-May/115293.html ), mohlo by to byt, alebo radsej cez Vaseho sefa?