bitfield v avr-gcc

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červen 18 23:25:30 CEST 2008

>Nefunguje to ako funkcia. Funkcia sa vykonava pocas runtime. Sizeof je operator, ktory je vyhodnoteny prekladacom v buildtime.

Aha. No lenze to sa vyhodnotia aj funkcie a operatory ktore sa vyhodnotit daju, v ramci optimalizacie. Toto by som za absolutne kriterium nepokladal.

Skor to co pisal AP, ze na vyhodnotenie treba informaciu ktoru samotny jazyk nema, len prekladac. Sice sa mi nepaci vyraz "atribut", lebo podla mna obvykle znamena nieco ine (nieco v opacnom smere, nie ze prekladac "vrati" do jazyka, ale ako rozsirenie jazyka na zmenu vlastnosti prekladaca pre konkretny objekt), ale pre nedostatok vyrazov by som ho dokazal akceptovat.

On ten "magic" moze mat svoje miesto ale aj ta akademicka cistota o ktoru Wirth usiloval ma nieco do seba.

JW