OT: elektrony a doury

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červen 18 22:58:57 CEST 2008

Mno, 9 bodov, ale ten bod som stratil na otazke ktoru som Vam prave chcel vytknut: nosice emitovane emitorom do bazy su v emitore majoritne a v baze minoritne... Z hladiska funkcie je IMHO spravnejsie skumat stav v baze. Ale z hladiska kvizu by otazka mala byt jednoznacna, napr.: emitor injekuje nosice, ktore su v baze: a. minoritne, b. majoritne, c. generovane. Skoro som napisal d. rekombinovane, ale to doparoma su tiez (ciastocne, je to neziaduci jav), takze neviem, neviem...

Este raz opakujem, pojmy diery, elektrony, majoritne a minoritne nosice naboja su termini technici (neviem ci som to dobre dal do mnozneho cisla) v danej oblasti a nie je ich preco spochybnovat.

wek