Re: OT: Robotour - citatelsky dennik

František Burian BuFran@seznam.cz
Středa Červen 18 22:45:02 CEST 2008

Ne, jde o to, ze v tom letaku nebyly uplne vsechny informace korektni. Vypadalo to jako "konkurence" prazakum,
coz v zadnem pripade byti nema, spise jako "priprava" na Prahu. Mno, a kdosi z teto konference to repostnul tem
prazakum, kteri se do par minut ohlasili mymu sefovi, ktery se do par vterin otocil s rukou na me hlave, ktera se
do par mikrosekund ocitla v ukrutne bolesti.

  To je tak, kdyz se veci delaji "za pochodu" a sveri se vyroba letacku nekomu jinemu .... Ach jo. Ja jsem ale taky
vinen protoze si pamatuju z kazde informace jen pulku, proste jsem k nicemu. Je to tak. Z kazde zpravy, kterou
sem postnu je ostuda.

F. Burian