OT: elektrony a doury

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Červen 18 19:19:55 CEST 2008

No dle meho jedine co se muze pohybovat je elektron (pokud se bavime o
kovech a polovodicich - tam kde jsou atomy vazane v nejake mrizce) takze
prestoze se uvadi ty diry a elektrony jako to co zpusobuje moznost vest
proud tak fyzicky tam vzdycky skacou elektrony.

Nicmene je to asi neco podobneho jako, ze proud tece v elektrice od
plusu k minusu, ale ve fyzice od minusu k plusu (z mista prebytku
elektronu na misto kde jich je deficit). ;-)

Radek Vicek