OT: elektrony a doury

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Červen 18 18:34:16 CEST 2008

Hezky podvecer,

   dostala jsem se do sporu s jednim kamaradem ohledne elektronu a dour.
O co jde?

   On tvrdi, ze majoritni nosice naboje v polovodici jsou elektrony. Ja
tvrdim, ze zalezi na typu polovodice. Ze v polovodici typu "N" jsou to
elektrony a v polovodici typu "P" jsou to doury.

   Kdo z nas ma pravdu? A nebo je pravda nekde jinde?  Dekuji za
odpovedi :-)

   PS: Ja vim ze spravne jsou to diry, ale doura je hezci  :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz
	         sasa . svobodova . ul @       vodafonemail.cz

            ICQ:  260 344 186

Analogova pošta: na pozadani ;-)

Odchozî zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - http://www.avg.cz
Verze: 8.0.116 / Virová báze: 270.4.0/1507 - Datum vydánî: 18.6.2008 7:09