Plochy kabel (alebo co fyzik dokaze :-))

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Červen 18 17:34:29 CEST 2008

Tyhle kabely se dnes bezne  pouzivaji  - zafukuji do HDP trubek. Rika se
jim rybony  ( ted nevim, jestli se nepise mekke i - ribony). Je slepeno
nekolik vlaken vedle sebe ( 6 nebo 12) S rozdilem, ze se jednotliva
vlakna oddeli a navari na ne klasicke konektory. Dokonce existuje neco
na zpusob " nacvakavacich koncovek" - vlakna se ke konektorum nemusi
svarovat, ale  vmackne se do jakehosi gelovego roztoku a mechanicky
sevre.Ten gel udela vazbu na feruli konektoru.