GPS a zimni-letni cas

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Středa Červen 18 15:27:42 CEST 2008

Řešil jsem to bez GPS. V podstatě jsem si udělal tabulku dnů, kdy se
přechází na letní čas na třeba 30 let dopředu. Je to 30 bajtů. Pak se hlídá
jestli jsem to překročil a podle toho se buď přičte hodina nebo ne. Zpět se
to dělá obdobně, ale využívá se k tomu tatáž tabulka. Prostě se jen
přepočte, kdy by to mělo být.
pyrin

----- Original Message -----
From: <d.hankovec@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 18, 2008 1:10 PM
Subject: GPS a zimni-letni cas

Zdravim, panove neresil jste nekdy nekdo ziskani udaje o zimnim / letnim
case z prijimace GPS ?
Potrebuji ridit hodiny, a mam na reseni bud spocitat po dekodovani z NMEA
den v tydnu a podle toho a data nastavovat zimni / letni,
a nebo vytvorit tabulku pro nejaky ten rok dopredu a proste si to vycitat z
tabulky.
Jedna se o inovaci firmware do x51 tak si nemohu moc vyskakovat.

Diky za kazde nakopnuti.

David Hankovec