OT: cesta do elektronickych pekiel, was: bitfield v avr-gcc

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červen 18 12:52:34 CEST 2008

To je uz na zvazenie, ci mi ako Billovi Gatesovi ide o kratkodoby vyssi zisk alebo dlhodobu stabilitu. Ja osobne by som volil to druhe; ta setrna verzia je investicia do buducnosti ktora sa v okamihu krizy moze vyrazne zaplatit.

wek