Dealextreme zkusenost

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Červen 18 12:47:41 CEST 2008

Zdravim,
obcas se tu objevi neco o Dealextreme, tak se chci podelit o zkusenosti.
Koupil jsem nejdrive synovi MP4 v Alze. FunBeat 430. Spokojenost, ale za
tyden se mu podarilo rozbit displej. Sice to neni moc videt a vse funguje,
ale...
Tak jsem si rekl, ze vyzkousim Dealextreme. Objednal jsem MP4ku 2.8"
displej, 1GB pameti + slot, s kamerkou a radiem, dotykovy displej. Trochu
jsem se bal ohledne zpracovani vyrobku, plast atd. Dnes to prinesl postak a
vypada to moc dobre. Zpracovani perfektni, stejne jako u FunBeat. Vse
funguje jak ma. Dokonce to ma i cestinu o cemz na deal... neni ani slovo.
Hlasitost stejne videonahravky je o trochu nizsi nez u FunBeat. Na cesky to
vyslo na 9 stovek a od objednani to tu bylo za 12 dni. Prislo to ale s US
adapterem, coz treba mne nevadi, ale pozor na to. Mozna jde objednat i EU
verze, nevim. Staci ale asi i prechodka, protoze adapter je od 100 do 240 V.
Hezky den.
Jindra Polivka