OT: cesta do elektronickych pekiel, was: bitfield v avr-gcc

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červen 18 12:21:06 CEST 2008

>Ano, sme.

>Problem nie je v aktualnom stave ale v trende, ktory je exponencialne rastuci, kym Moorov koeficient klesa... Ono sa to samozrejme casom zrovna, ale ten dopyt po pamati ocividne v nejakom obdobi prestreli ponuku, a vtedy bude kriza.

Inak ma prave napadlo, ze kebyze sa volam Bill Gates, tak sa na ten okamih velmi dobre pripravim: budem predavat expandujucu verziu nejakeho softwaru (povedzme OS, alebo nejaky graficky balik, kde sa to da "lahko" odovodnit) za dumpingovu cenu, pricom vsak budem paralelne vyvijat funkcny ekvivalent s normalnymi potrebami pamati. Ked bude nabiehat kriza, tak este troska pritlacim na pilu, prihodim zopar lakavych features; chvilu pockam kym sa vacsina uzivatelov chyti a zacne nadavat ze im nestaci pamat a ze vacsia pamat uz stoji vela penazi, a vtedy vyrazim s tou setrnou verziou drahsou o cenovy rozdiel tych pamati.

wek