uz uplne OT:

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Červen 17 16:04:18 CEST 2008

Dnes nemas den, nikdy bych nesnedl nic co ma neco spolecneho s kavou.
Ta pamet ... ale mas na to narok. To kafe co mi udelal byla vazne hruza,
neverim ze by tohle nekdo dobrovolne pil, pokladam to za sabotaz a
podvod na moji osobu.  :-)
Jinak nepiju kafe, nekourim a alkohol mi nechutna = asi to nikam
nedotahnu. Neverili byste kolik reci mi utece kdyz nechodim s lidma ven
kourit, nebo s nima nekecam u kafe. Uz si potaji davam do hrnku jen vodu
a jdu si k nim sednout aby mi neco neuteklo.

Tosa