Zapnout/vypnout jednim tlacitkem

Úterý Červen 17 15:36:59 CEST 2008

No jo, tak tohle mi nedoteklo, je to fakt, že tam ten proud není ničím limitován. Sice se nabíjí jenom 100M kondenzátor ale princip by měl býti ctěn. I když jak jsem byl pravil, funguje to už dlouho a bez problému.
Ten Danhardův kocour mi dává zabrat.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, June 17, 2008 3:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zapnout/vypnout jednim tlacitkem

No záleží asi na dimenzování toho kontaktu tlačítka, pokud by byl nějakej pidi, tak by se moh časem přepálit (jednou jsem to skutečně viděl, ve spínači reproduktorů k PC, spojoval právě dva kondenzátory, kdy jeden byl úplně nabitej a druhej zas úplně vybitej, takže ten minispínač se tak dlouho opaloval, až se úplně upálil, resp. jedna jeho půlka, takže zesilovač už neměl symetrický napájení a dělal psí kusy).

P.K.