OT: Opet DPH pri dovozu z USA.

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Červen 17 12:37:52 CEST 2008

 17.6.2008, 12:31:41

DPH platim z toho co dovezu do republiky. Vyrobek dovazim cely, ale
sluzbu jsem jiz castecnene spotreboval mimo uzemi CR.
Jeste jeden priklad. V Africe koupim kanion bananu, a pojedu s nim do
CR. Cestou mi povina bananu shnije, tak je nekde vyhodim. Prijedu do
republiky, z ceho budu platit DPH. Z kamionu bananu ktere jsem koupil,
nebo z te poloviny co jsem dovezl ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz