Zapnout/vypnout jednim tlacitkem

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Červen 17 12:35:58 CEST 2008

No jak už jsem psal, mám k dispozici jen tlačítko se spínacím
kontaktem (možná dvěma), doplním, že aretaci nemá.

Snažím se přiohnout autorádio, který má sice line-in vstup, ale jen
pro CD měnič a když ten není připojený, tak se na ten line-in
nepřepne. Takže chci použít stávající tlačítko, který má stejný
princip jako bývá v DO - tj vodivá pryž. Jak vidíte, má to jen spínací
kontakt (resp jsou tam dva kontakty paralelně, jestli kvůli
spolehlivosti nebo kvůli tomu že hmatník je trochu delší a tak aby to
seplo i když se zmáčkne jen jedna strana, čertví).

P.K.