OT: Opet DPH pri dovozu z USA.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Červen 17 12:02:41 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 17.6.2008 od Martin Hanek:

> Nijak jsem na to neprisel, nekolikrat to tady padlo a proto se na to
> ptam. Nikdy jsem to nesledoval.

Jenze ono je to tak, ze ja to tu uz vysvetloval asi 6x dokolecka,
jenze pak vzdycky prijde nekdo, kdo rekne, ze mu to neproclili, tak to
neni tak, jak to rikam ja. Tak co mam na to rict? Proste nekdy jim
zasilky proklouznou, tak je neprocli, a hned se povida, ze tohle se
neprocliva...

> A proc? Nebo tak faktura je neduveryhodna a dodavatel si ji vymyslel?

Oni to proste mohou proverit, kdyz maji pochybnosti. Je to jejich
prace. Nekdy na to kaslou, nekdy to prehaneji, ale je to tak.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz