[OT] CO rikatena EAV- trebazvitezimvprobihajicisoutezionejvetsiflame :-)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 17 10:33:32 CEST 2008

No, dal som si tam "nausea vomiting headache", a vyplulo mi tuto stranku: http://familydoctor.org/online/famdocen/home/tools/symptom/529.html , z tychto troch priznakov je jasne, ze mate meningitidu, mali by ste utekat na pohotovost a nie tu vykecavat... ;-)

wek