[OT] CO rikate na EAV - trebazvitezimvprobihajicisoutezionejvetsi flame :-)

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Červen 17 07:50:38 CEST 2008

Ano, placebo je mocny nastroj. Vim to podle sebe - beru pomerne silna
antidepresiva, a v okamziku, kdy si dam "nocni davku" (mam nejake podivne
stavy pred a pri spani), tak behem nekolika malo minut citim ulevu. For je v
tom, ze ty prasky proste drive, nez po hodine az po dvou proste _nemohou_
fungovat. Kdyby mi nekdo udelal pilulky stejneho tvaru dejme tomu z jedle
sody, myslim, ze mo pomohou take a vyrazne zdraveji :)

Dobre na tom je, ze ja vim, ze je to placebo efekt, rikam si, ze mi blbne
telo, ale presto to takhle funguje...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 17, 2008 7:27 AM
Subject: RE: [OT] CO rikate na EAV -
trebazvitezimvprobihajicisoutezionejvetsi flame :-)

Asi dost léčebných postupů funguje - a skutečně pomáhá na principu "Věř a
víra tvá tě uzdraví".
Ostatně nejen v léčení, stačí se začíst do reklam a nabídek na různé
reproduktory o výkonech
rovnajícím se číslůml s mnoha nulami PMPO, do diskusí které auto je nejlepší
atd.
A s tím homeopatickým fernetem je to dobrý nápad, už letím nechat si jej
patentovat:-)