Re: Jak rozebrat tohle dalkove ovladani?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Červen 17 06:14:46 CEST 2008

Par ovladani uz jsem rozebiral, v nekterych jsou sroubky,
jedno bylo spojeno koliky tesne zasunutymi do der ve druhe
polovine takze stacilo zasunout nuz do delici spary a opatrne zapacit.
Dnes by mela mit otevreno mistni opravna, zkusim se tam zeptat.