bitfield v avr-gcc

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 17 00:45:56 CEST 2008

>Hadat sa nebudem :-) Len mierne zavrtam. Ako riesis menu, kde o ziadne bity=
> nejde? Povedzme to nastavovanie BaudRate? Mas paralelne iny system menu, a=
>lebo ako povies, aku rychlost chces nastavit?

Hehe podvodom... Typ 6 je, ze pointer neukazuje na premennu ale na funkciu, ktoru vola menu handler vzdy ked sa nejakym cudlikom pohne (ako parameter je potom ten cudlik).

Inak, kedze mam len 1 podmenu (ktore mi prave vcera po dvoch mesiacoch zrusili... :-O ale faktom je ze som nedokazal obhajit jeho opodstatnenost a povodne vznikol len ako moj hack aby som si mohol nastavit veci ktore maju byt normalne nastavitelne len z PC) tak som bol lenivy si na to vymyslat mechanizmus, a je to znova typ 6, t.j. funkcia, ktora prepise pointer ktory ma ukazovat na aktualnu tabulku menu, na to submenu; a vynuluje ukazovatel polohy v menu, a ide sa dalej... :-)

Enum sa mi akosi nevzil, hoci s nim by to bolo lepsie.

wek

PS. asi si pripraveny na argument ze sizeof/sizeof je silne neportabilne takze ho ani vytahovat nejdem... ;-)