bitfield v avr-gcc

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Červen 16 19:44:44 CEST 2008

Ano, to je pravda, ze na prenos absolutnej adresy pointer nie je vhodny. Ja som si blbo premyslel priklad. Moj skutocny problem je v tom ako urobit efektivne tabulkou (polom structov) riadeny system menu - tam ta analogia s funkcnymi pointrami vynikne viac.

>Asi tu dochadza k nedorozumeniu pri vyraze pointer. Tebe ide skor o offset bytu a bitu od zaciatku bitoveho pola. To len pre poriadok, nie ze by toto vedelo C riesit priamo syntaxou/prostriedkami jazyka..

V tej syntaxi nevidim problem. Ak sa Ti zda ze sa s tym neda vysporiadat, tak vid funkcie z predchadzajuceho mailu, ale tie operatory (* a &) su ekvivalentne.

>Pripadne by si chcel nieco, ako je bitova adresa priamo adresovatelnych bitov v '51. No toto nie je vecou jazyka, ale architektury.

Ani nie (i ked sa urcita analogia popriet neda, ako ani moj emotivny vztah k '51 ;-) ): ani v '51 sa neda nepriamo adresovat bit, t.j. neexistuje nieco ako setb @Rn .

wek