[OT] CO rikate na EAV - treba zvitezim v probihajici soutezi o nejvetsi flame :-)

David Menšík david@mensikovi.com
Pondělí Červen 16 12:57:14 CEST 2008

Zajimave,
byl jsem na takovem sezeni, co se tyce diagnozy, a ta byla bohuzel
velmi presna :(. Tak, ze to potvrdil doktor a dostal jsem antibiotka.
Ale jak pisete, mozna jsem snadno zmanipulovatelny a ten zanet si
vytvoril sam behem jednoho dne ;)

Ozon.