Proudova smycka 4-20mA - pripojeni vnejsiho odporu.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Červen 16 11:50:47 CEST 2008

V nasem zarizeni je snimac ktery ma na vystupu analogovy signal 4-20mA.
Clanek o tom signalu je treba tady:
http://automatizace.hw.cz/mereni-a-regulace/ART199-proudova-smycka-420ma.html
Signal za snimace je pripojen na vstup nasi elektroniky.
Zakaznik si muze signal vyvest i ke svemu zarizeni, smycku muze zatizit odporem,
udavame ze muze byt v rozmezi 0-500 ohmu. Viz nacrtek:
http://sweb.cz/ing.kotlaba/odpor.JPG

Ted bychom potrebovali do smycky vlozit sve zarizeni, takze zakaznik by mohl proudovou smycku
zatizit jen odporem 0-250 ohmu.

Zajima mne, zda je nekde definovano, jakym odporem smi uzivatel zatizit proudovou smycku 4-20mA.
Obvykle se u podobnych zarizeni udava tech 500 ohmu ale zatim jsem nevidel ze by to bylo nekde predepsano.