[OT] CO rikate na EAV - treba zvitezim v probihajici soutezi o nejvetsi flame :-)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červen 16 11:49:42 CEST 2008

2008/6/16  <zoodiskus@vol.cz>:
> EAV - elektroakupunktura dle dr. Volla videl jsem seriozniho pana doktora,
> ktery tento pristroj pouzival a lecit podle neho lidi.
> Dokonce to pry funguje tak, ze cloveku do ruky daji ampulku s nejakym
> homeopatikem ci cim to a ono to ukaze jak dalece to na jeho problem
> je vhodny ci nevhodny lek.
>
> Jak to ma jako fungovat jsme, ale vazne nepochopil, holt jsem obet technickeho
> vzdelani.

Když to vyvinul nějakej doktor, tak to musí mít v praxi vyzkoušený -
tj. ověřený ještě jiným způsobem vyšetření. Fungovat by to mohlo.

(BTW tohle nebude největší flame ani omylem, tam bezkonkurenčně vede
Linux vs. Windows. Mohlo by se to zařadit maximálně do soutěže o
největší OT, ale ani tam to imho nemůže vyhrát.)

P.K.