fotovoltaika, zarobenie na flame

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 16 09:54:18 CEST 2008

Nooo nedavno jsem poslouchal, ze nekde v strednich Cechach chce najeke
mestecko stavet geotermalni vytopnu.

Na to abyste bral nejake teplo neni treba blizke sopecne zalezitosti.
Staci jen pocitat jen se stabilnim oteplenim na 100m hloubky. Nemene
dulezite je mit podlozi z nejakeho masivu, ktery se jen tak nevychladi.

To mestecko stoji na nejakem zulovem bloku, ktery by to mel snad
zabezpecit. Vrt mel byt hluboky pokud se dobre pamatuji okolo 5km.

Nevim, ale v jakem stadiu to je a zda to na necem neselhalo.

Radek Vicek