OT: Asi na Sasu - co znamena bile svetlo na zel.prejezdu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červen 13 20:09:18 CEST 2008

>vsak to u jsem preci psala. Pokud je na prejezdu zarizeni, je tam vzdy
>blikac. Jako hlavni signalizace. No a pokud neblika bile svetlo, tak to
>pro ridici znamena, to co to znamena, cili ze se musi rozhlidnout a tak
>podobne. Duvod, proc to svetlo neblika preci neni dulezity. Protoze
>pokud je prejezdove zarizeni v poruse, tak je oznacene jako nefungujici
>a pak je to opravdu nechraneny prejezd.

Lenze to nie je porucha, tak to tam original namontovali (prednedavnom). Pre miestnych - ide o priecestie pri zel.stanici v Podunajskych Biskupiciach - donedavna tam bola rucne dvihana zavora. V pondelok to odfotim.

>Ackoli muj nazor je, ze prejezd je chraneny uz tim, ze je na nem kriz a
>priblizovaci znacky. Tudiz ridic vi, ze tu je prejezd a mel by vedet,
>jak se ma chovat a co se smi a co nesmi. Jenze ridici jsou dosti casto
>pakaz a tak jsou nutne zavory a ja nevim co jeste.

Mam pocit ze je tam znacka s tym latkovym plotom ;-) ; co sa tyka kriza nie som si isty, ale mozno tam vobec ani nie je. Takze primarne by to malo byt z pohladu cestnej premavky zeleznicne priecestie chranene zavorami, ci nie?

wek